Ανακοίνωση: Τεχνικά προβλήματα στην ιστοσελίδα (Πατήστε για περισσότερες πληροφορίες)

Αναζήτηση βοήθειας

Απλώς πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί ή μια σύντομη πρόταση που σχετίζεται με την απορία σου στο παρακάτω πλαίσιο και το σύστημα βοήθειας θα εμφανίσει τα πιο σχετικά άρθρα.

Αναζήτηση

Αδυναμία σύνδεσης (από υπολογιστή)

Για να επαναφέρεις τη σύνδεση σου με το λογισμικό μας, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  1. Επανεκκίνησε τον υπολογιστή σου και κλείσε και άνοιξε ξανά οποιονδήποτε δικτυακό εξοπλισμό στον οποίο έχεις συνδεθεί (π.χ. μόντεμ, δρομολογητή (router), σημεία πρόσβασης).
  2. Μόλις ο υπολογιστής σου κάνει επανεκκίνηση, βεβαιώσου ότι η σύνδεσή σου στο ίντερνετ λειτουργεί. Στη συνέχεια άνοιξε ξανά το λογισμικό μας.
  3. Αν αυτό αποτύχει, πρέπει να ελέγξεις την ημερομηνία/ώρα του συστήματός σου (βρίσκεται στη γραμμή εργασιών) για να βεβαιωθείς ότι η τρέχουσα ημερομηνία και το έτος είναι σωστά ρυθμισμένα.
  4. Στη συνέχεια, αν έχεις εγκατεστημένο κάποιο τείχος προστασίας (firewall) ή παρόμοιο λογισμικό (π.χ. διακομιστή μεσολάβησης ή φίλτρο websense/γονικό έλεγχο), έλεγξε ότι έχει ρυθμιστεί σωστά ώστε να επιτρέπει στο λογισμικό μας να έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Αν τα προβλήματα σύνδεσης σου εξακολουθούν αφού έχεις ολοκληρώσει όλα τα βήματα, παρακαλούμε στείλε μας τις παρακάτω πληροφορίες:

  • Το μήνυμα λάθους που εμφανίζεται στην οθόνη σου (μια καταγραφή οθόνης θα μας ήταν πολύ χρήσιμη).
  • Το τείχος προστασίας ή οποιοδήποτε λογισμικό ασφαλείας είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή σου (πχ. Norton, Panda, Avast, AVG)
  • Τα αρχεία καταγραφής του λογισμικού μας

Τα αρχεία καταγραφής μπορούν να προωθηθούν σε εμάς μέσω της Φόρμας επικοινωνίας με την υποστήριξη. Ένας σύνδεσμος που ανοίγει τη Φόρμα Επικοινωνίας βρίσκεται στα παρακάτω:

Στην ιστοσελίδα

  1. Βοήθεια
  2. Επικοινώνησε μαζί μας

Desktop

  1. Βοήθεια
  2. Επικοινωνία με την υποστήριξη

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία

Επικοινωνία με την υποστήριξη