Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Προβλήματα σύνδεσης χρησιμοποιώντας υπολογιστή

Αυτά τα απλά βήματα θα σε βοηθήσουν να επαναφέρεις τη σύνδεσή σου στο λογισμικό μας.

Επανεκκίνηση και επανασύνδεση

Πάντα το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσεις. Κάνε επανεκκίνηση του υπολογιστή σου και απενεργοποίησε και ενεργοποίησε ξανά οποιοδήποτε συνδεδεμένο εξοπλισμό δικτύου (πχ. μόντεμ, router, σημεία πρόσβασης).

Μόλις ο υπολογιστής σου κάνει επανεκκίνηση, επιβεβαίωσε ότι η σύνδεσή σου στο internet λειτουργεί. Στη συνέχεια άνοιξε ξανά το λογισμικό μας.

Περαιτέρω έλεγχοι

Αν το πρόβλημα συνεχίσει να υφίσταται, πρέπει να ελέγξεις την ημερομηνία/ώρα του συστήματός σου (βρίσκεται στη γραμμή εργασιών) για να βεβαιωθείς ότι η τρέχουσες λεπτομέρειες ημερομηνίας είναι σωστά ρυθμισμένες.

Αν έχεις εγκατεστημένο κάποιο firewall ή παρόμοιο λογισμικό, βεβαιώσου ότι έχει ρυθμιστεί σωστά ώστε να επιτρέπει στο λογισμικό μας να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ.

Επικοινωνία με την υποστήριξη

Αν το πρόβλημα συνεχιστεί μετά από αυτά τα βήματα, στείλε μας τις παρακάτω πληροφορίες μέσω της φόρμας υποστήριξης επικοινωνίας και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε:

  • Το ακριβές μήνυμα σφάλματος που λαμβάνεις (επίσης μπορείς να μας στείλεις μια καταγραφή οθόνης)
  • Το firewall ή το λογισμικό ασφαλείας που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή σου (πχ. Norton, Panda, Avast, AVG) σε περίπτωση που έχεις κάποιο
  • Τα αρχεία καταγραφής του λογισμικού μας

Ένας σύνδεσμος για τη φόρμα μπορεί να βρεθεί ως εξής:

Ιστοσελίδα

  1. Βοήθεια & Υποστήριξη
  2. Επικοινωνία

Desktop

  1. Βοήθεια
  2. Επικοινωνία με την υποστήριξη

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία

Επικοινωνία με την υποστήριξη