Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Έγγραφα - Οδηγίες λήψης φωτογραφιών

Μπορούμε μόνο να δεχθούμε ευανάγνωστα, ευκρινή και μη επεξεργασμένα αντίγραφα των εγγράφων σας.

Ψηφιακές φωτογραφίες:

  • Σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μια ψηφιακή κάμερα ή ένα "έξυπνο" τηλέφωνο για να τραβήξετε ευκρινείς φωτογραφίες ή αντίγραφα (αν έχετε διαθέσιμα).
  • Αν πρόκειται να στείλετε ψηφιακή φωτογραφία των εγγράφων σας, βγάλτε τη φωτογραφία σε ένα καλά φωτισμένο δωμάτιο, χωρίς τη χρήση φλας.
  • Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία macro στην ψηφιακή σας φωτογραφική μηχανή ή το smartphone, για καλύτερα αποτελέσματα σε κοντινές λήψεις. Μπορείτε να βρείτε αυτή τη λειτουργία στις ρυθμίσεις εστίασης της ψηφιακής φωτογραφικής σας μηχανής ή του smartphone σας.

Σκαναρισμένες φωτογραφίες:

    • Στείλτε μας αντίγραφα με ελάχιστη ανάλυση 600dpi, για φωτογραφίες καλής ποιότητος.
    • Δε δεχόμαστε ασπρόμαυρα αντίγραφα εγγράφων.

Αποδεχόμαστε στιγμιότυπα οθόνης που έχουν τραβηχτεί σε οθόνη υπολογιστή, όπου εμπεριέχονται όλα τα στοιχεία σας και το πλήρες URL της ιστοσελίδας. 

Μπορείτε να στείλετε τα έγγραφα σας μέσω της Φόρμας επικοινωνίας με την υποστήριξη:

Ένας σύνδεσμος που ανοίγει τη φόρμα αυτή βρίσκεται στα παρακάτω:

Στην ιστοσελίδα και σε υπολογιστές desktop

Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη

Από την εφαρμογή για κινητά

Επιλέξτε Μενού (Android) ή Περισσότερα (iOS), στη συνέχεια:

Ρυθμίσεις & Εργαλεία → Υποστήριξη → Επικοινωνία με την Υποστήριξη

Στην εφαρμογή PokerStars Next Gen: Πατήστε στο κουμπί του Λογαριασμού για να ξεκινήσετε την ενότητα Λογαριασμών.

Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη

Μόλις ανοίξετε τη φόρμα, επιλέξτε:

  • Κατηγορία: Ασφάλεια και επαλήθευση λογαριασμού
  • Υποκατηγορία: Αποστολή εγγράφων

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία