Ανακοίνωση: Τεχνικά προβλήματα στην ιστοσελίδα (Πατήστε για περισσότερες πληροφορίες)

Αναζήτηση βοήθειας

Απλώς πληκτρολόγησε μια λέξη-κλειδί ή μια σύντομη πρόταση που σχετίζεται με την απορία σου στο παρακάτω πλαίσιο και το σύστημα βοήθειας θα εμφανίσει τα πιο σχετικά άρθρα.

Αναζήτηση

Επικύρωση της πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας

Για να επικυρώσετε τη χρεωστική/πιστωτική κάρτα σας, θα χρειαστεί να μας στείλετε ένα ευκρινές αντίγραφο των παρακάτω εγγράφων:

  • Ένα αντίγραφο έγκυρου κρατικού εγγράφου ταυτοπροσωπίας (μπρος και πίσω όψη) ή διαβατηρίου.
  • Ένα αντίγραφο του πιο πρόσφατου λογαριασμού κοινής ωφελείας (τηλέφωνο, φυσικό αέριο, νερό κλπ.) που να εμφανίζει το όνομά σας, τη διεύθυνση και την ημερομηνία έκδοσης (ο λογαριασμός δεν πρέπει να είναι παλαιότερος των 3 μηνών).
  • Ένα αντίγραφο του πιο πρόσφατου ενημερωτικού κίνησης (όχι παλαιότερο από 3 μήνες) της κάρτας σας που να δείχνει το όνομα του κατόχου της κάρτας, τον αριθμό πιστωτικής κάρτας (με μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία ορατά), τη διεύθυνση και την ημερομηνία έκδοσης του εγγράφου.
  • Την εμπρός όψη της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.

*Αν δε διαθέτετε κάποιο λογαριασμό κοινής ωφέλειας, ένα ενημερωτικό του τραπεζικού σας λογαριασμού που να δείχνει ευκρινώς το όνομά σας και τη διεύθυνσή σας είναι αρκετό.

PCI Compliance: Ως μέρος των συνεχών προσπαθειών μας για την προστασία της ασφάλειας των δεδομένων των πελατών μας και τη συνεχή δέσμευση συμμόρφωσης προς το Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), διασφαλίστε ότι μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας(ων) σας είναι ορατά. Όλα τα υπόλοιπα ψηφία πρέπει να προστατεύονται (κρυμμένα ή καλυμμένα) ώστε να μην είναι αναγνώσιμα. Παρακαλούμε να μη στείλετε αντίγραφο του πίσω μέρους της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας (ή καρτών).

Τα απαιτούμενα έγγραφα μπορούν να σταλούν μέσω της Φόρμα επικοινωνίας με την υποστήριξη:

Για να ανοίξετε τη Φόρμα Επικοινωνίας επιλέξτε:

  • Στην ιστοσελίδα: Επιλέξτε Βοήθεια & Υποστήριξη και στην ετικέτα Επικοινωνία επιλέξτε Φόρμα Επικοινωνίας με την Υποστήριξη.
  • Υπολογιστής Desktop: Κάντε κλικ στο μενού Βοήθεια και έπειτα στην Επικοινωνία με την Υποστήριξη.
  • Εφαρμογή για κινητό: Πατήστε το κουμπί Μενού (Android) ή Περισσότερα (iOS) πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις και Εργαλεία, επιλέξτε Υποστήριξη και έπειτα Επικοινωνία με την Υποστήριξη.

Μόλις έχετε ανοίξει την φόρμα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Κατηγορία: Ασφάλεια και επαλήθευση λογαριασμού
  • Υποκατηγορία: Αποστολή εγγράφων

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία

Επικοινωνία με την υποστήριξη