Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Επικύρωση της πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας

Για να επικυρώσετε τη χρεωστική/πιστωτική κάρτα σας, θα χρειαστεί να μας στείλετε ευκρινή αντίγραφα των παρακάτω εγγράφων:

  • Ένα αντίγραφο έγκυρου κρατικού εγγράφου ταυτοπροσωπίας (μπρος και πίσω όψη) ή διαβατηρίου.
  • Ένα αντίγραφο του πιο πρόσφατου λογαριασμού κοινής ωφελείας (τηλέφωνο, φυσικό αέριο, νερό κλπ) που να εμφανίζει το όνομά σας, τη διεύθυνση και την ημερομηνία έκδοσης (όχι παλαιότερη των 3 μηνών). Αν δε διαθέτετε κάποιο λογαριασμό κοινής ωφέλειας, ένα ενημερωτικό κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού που να δείχνει ευκρινώς το όνομά σας και τη διεύθυνσή σας είναι αρκετό. Δεν μπορούμε να δεχτούμε ενημερωτικά τραπέζης από online τράπεζες όπως οι Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd κ.λπ.
  • Ένα αντίγραφο του πιο πρόσφατου ενημερωτικού κίνησης (όχι παλαιότερο από 3 μήνες) της κάρτας σας που να δείχνει το όνομα του κατόχου, τον αριθμό πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (με μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία ορατά), τη διεύθυνση και την ημερομηνία έκδοσης του εγγράφου.
  • Την εμπρός όψη της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σας.

Αποδεχόμαστε στιγμιότυπα οθόνης που έχουν τραβηχτεί σε οθόνη υπολογιστή, όπου εμπεριέχονται όλα τα στοιχεία σας και το πλήρες URL της ιστοσελίδας. Δεν δεχόμαστε καταγραφές οθόνης (screenshots) από κινητά.

Συμμόρφωση με PCI:
Ως μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών μας για την προστασία της ασφάλειας των δεδομένων των πελατών μας και τη συνεχή δέσμευση μας για συμμόρφωση προς το Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), διασφαλίστε ότι μόνο τα 6 πρώτα και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας(ων) σας είναι ορατά. Όλα τα υπόλοιπα ψηφία πρέπει να προστατεύονται (κρυμμένα ή καλυμμένα) ώστε να μην είναι αναγνώσιμα. Παρακαλούμε να μη στείλετε αντίγραφο του πίσω μέρους της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας (ή καρτών).

Μπορείτε να στείλετε τα έγγραφα σας μέσω της Φόρμας επικοινωνίας με την υποστήριξη:

Ένας σύνδεσμος που ανοίγει τη φόρμα αυτή βρίσκεται στα παρακάτω:

Στην ιστοσελίδα και σε υπολογιστές desktop

Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη

Από την εφαρμογή για κινητά

Πηγαίνετε στο Μενού (Android) ή Περισσότερα (iOS)

Ρυθμίσεις & Εργαλεία → Υποστήριξη → Επικοινωνία με την Υποστήριξη

Αν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή PokerStars Next Gen, πατήστε στο εικονίδιο Λογαριασμός και στη συνέχεια:

Βοήθεια → Επικοινωνία με την υποστήριξη

Μόλις ανοίξετε τη φόρμα, επιλέξτε:

  • Κατηγορία: Ασφάλεια και επαλήθευση λογαριασμού
  • Υποκατηγορία: Αποστολή εγγράφων

Σχόλια

Απάντησε στην ερώτησή σου το συγκεκριμένο άρθρο;

Σχετικά άρθρα βοήθειας

Κατηγορία